در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت استخدام برنامه نویس، کارشناس شبکه و ثبت آگهی رایگان آی تی نیدز

نرم افزار تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین

نرم افزار تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین

آگهی رایگان
  • لیست محصولات نرم افزاری و موبایل اپ لیست محصولات شرکتهای نرم افزاری سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
  •    تهران همه موارد
  • 44 بازدید
  • مشهد، بلوار امامت امامت 72، پلاک 37

آشنایی با سیستم مکاتبات، درون و برون سازمانی با مشتریان و همکاران توسط نرم افزار هلپیکال، به عنوان ارائه دهنده نرم افزارهای تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین به منظور پیگیری و نظارت بر درخواست ها تا رسیدن به نتیجه نهایی با هدف ایجاد بستری مناسب برای نظام پیشنهادات، پرسش و پاسخ، مشاوره، ثبت شکایات، مدیریت گردش کار، ارتباطات تیمی و گروهی

 

آشنایی با نرم افزار تیکتینگ و سیستم پشتیبانی آنلاین هلپیکال

نرم افزارهای تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین را می توان به عنوان یک ابزار حرفه ای به منظور مستندسازی، سرعت بخشیدن و رصد کردن ارتباطات پرسنل درون سازمان و نیز در ارتباطات پرسنل با مشتریان بیرون سازمان مورد استفاده قرار داد و درخواست های ایجاد شده در این سیستم را از لحظه ایجاد تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری و نظارت نمود. لذا این سیستم می تواند در مواردی نظیر پشتیبانی آنلاین، رسیدگی به درخواست های مشتریان (صدای مشتری)، نظام پیشنهادات، پرسش و پاسخ، مشاوره، ثبت شکایات، مدیریت گردش کار، ارتباطات تیمی و گروهی و ... مورد بهره برداری و استفاده قرار گیرد.

 

نقش سیستم های تیکتینگ و سامانه های پشتیبانی آنلاین در پیشرفت یک مجموعه

استفاده از چنین نرم افزارهایی، از سازمان، شرکت و محل فعالیت شما، تصویری منسجم، هماهنگ و بزرگ را در ذهن مخاطبین تداعی خواهد کرد و ارزش قائل شدن شما برای پاسخگویی به مشتریان و مخاطبین را برای آنها به نمایش خواهد کشید.
خوشحال خواهیم شد تا برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر با این محصول نرم افزاری ، از وب سایت ما به آدرس www.helpical.com بازدید فرمایید.
شماره تماس جهت مشاوره پیش از خرید و آشنایی بیشتر با نرم افزار تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین هلپیکال: 05136075040
آدرس محل شرکت ارائه دهنده سیستم تیکتینگ و سامانه پشتیبانی آنلاین: مشهد، بلوار امامت امامت 72، پلاک 37
 

درباره سیستم های تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین

سیستم های نرم افزاری تیکتینگ (Ticketing) که به عنوان نرم افزارهای HelpDesk هلپ دسک و پشتیبانی آنلاین نیز شناخته می شوند که برای استفاده در سازمانها، شرکت ها و موسسات مختلف استفاده می شوند، می توانند به عنوان یک ابزار مفید و کاربردی عمل نمایند. از این نرم افزار می توان در کاربردهای متنوع و مختلفی نظیر پشتیبانی آنلاین، صدای مشتری، پرسش و پاسخ آنلاین، مشاوره اینترنتی، ثبت شکایات، مدیریت گردش کار، نظام پیشنهادات و ... استفاده نمود. حتی با توجه به پیچیدگی های نرم افزارهای CRM امروزی، شاید بتوان این نرم افزار را جایگزین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نیز نمود و با پیچیدگی های بسیار کمتر نسبت به افزایش کیفیت ارتباطات با مشتریان قدم برداشت.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان