برگزاری گیمیفیکیشن بسیار جذاب و کارا

تعریف گیمیفیکیشن به استفاده از مکانیزم ها، المان ها و قواعد و قوانین بازی در جاهایی که ماهیت بازی ندارند گفته می شود.

هدف اصلی استراتژی های گیمیفیکیشن "حس رضایت" و "تعامل بیشتر برای مشارکت" میباشد و به اصطلاح باید منجر به معتاد کردن مخاطب به سرویس یا محصول یا خدمت ارائه شده شود.

مخاطبین کارگاه می توانند افراد و گروه های زیر باشند:

فعالان خدمات شهرهوشمند

مراکز فناوری اطلاعات سازمان ها و موسسات

آژانس های تبلیغاتی

استدیو های خلاق

تولید کنندگان اپلیکیشن و نرم افزار

مدیران شرکت برای تعامل با کارمندان

مدیران مارکتینگ بانک ها و موسسات مالی

روابط عمومی های سازمان ها و شرکت ها

مدیران و کارکنان شهرداری ها

مدرسان و مشاوران تبلیغات

دانشجویان رشته های مختلف بازاریابی، مارکتینگ ، نرم افزار و فروش

استارتاپ ها و کسب و کارهای جدید

موسسات آموزشی

شرکت ها و آژانس های مسافربری و هواپیمایی

اساتید و معلمان

مدیران محصول و مدیران پروژه

طراحان محصول و خدمات

صاحبان کافه ها و رستوران ها

ناشران و نویسندگان

صاحبان سایت و وبلاگ

مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری

و کلیه افرادی که دارای خدمت یا محصولی هستند برای ارائه به مخاطب 

کارگاه Gamification روز پنج‌شنبه ۸ مهرماه ۱۳۹۵ از ساعت ۹ تا ۱۳ در یزد برگزار می‌شود.