سوال اینجاست چگونه یاهو به راحتی اعلام یکپارچه گی با Verizon در بازار آگهی دیجیتالی کرده است

پس از ماه ها شایعات واریزون اعلام کرده است در حال خرید کسب و کار اصلی یاهو با قمیت 4830000000 $ در یک معامله کرده است و این خود سبب یک رقابت رسانه ای تلفن و تبلیغات دیجیتال جهانی شده است و 36% تخفیف برای NETGEAR AC750 فای را هشدار داده است. فای NETGERA توسعه دهنده افزایش شبکه خانگی موجود با افزایش دامنه WI-Fi در این حوزه است. به گفته تحلیلگران در درجه اول کمک به ورایزون در مقابل AT & T خواهد کرد با این حال در پشت گوگل و فیس بوک برای کنترل بخش عمده ای از آگهی دیجیتال 185 میلیارد هزینه در برداشته است. ورایزون جلویری از این چالش را ادغام یاهو به شرکت خود و اینکار را مسدود کننده مصرف تکنولوژی در مدل های کسب و کار تبلیغات فعلی دانسته است. 

یاهو که به یک شرکت حداقل یک دهی ای معروف است و دارای انعطاف پذیزری بالایی در این زمینه را دارد. یک تحلیلگر اعلام کرده است ورایزون به دنبال به دست آوردن رشد درآمد از طریق تبلیغات و بهره مندی از SHIFT سکولار و تبدیل آن به یک شرکت اینترنت بی سیم از راه دور خواهد بود. مشکلات در یکپارچه گی سازی Yahoo با Verizon داشتن دارایی یاهو که دارای ارزش فوق العاده ای در تحقیقات کسب و کار دارد و در حال حاضر ورایزون بر پایه مشترک زیرساخت تحویل و فن آوری تبلیغاتی برای ایجاد یک مدل نسل بعد است. ورایزون طول می کشد مالکیت رسانه در یاهو را بدست آورد و واقعا در به حداکثر رساندن عملکرد موجودی و یا عملکرد مبازرات انتختباتی تبلیغات متمرکز شده است.<span title="?" "="">