FTC  جهت  سرکوب گوگل، دیزنی، دریم ورکز

شرکت های بازاریابی با تبلیغات در YouTube کودکان را مورد هدف قرار داده است. در بسیاری از این موارد این تبلیغات باعث پر هزینه شدن محصولات ناسالم و پر هزینه شبکه های خانگی موجود با افزایش دامنه از WI-FI در سراسر جهان شود. بازاریابی فیلم ها اغلب به عنوان تبلیغات برچسب نیست بلکه شامل تبلیغات برای آب نبات، مواد غذایی ناسالم و سایر محصولات با شخصیت یوتوب محبوب و نمونه برداری از مواد غذایی و و حتی با تبلیغ جعبه بازی های دختران و پسران به طور فزآینده در حال گسترش است.

اغلب شرکت از جمله دیزنی استودیو و AwesomenessTV با تاثیر پذیری در زمینه محصولات به تولید فیلم بالماسکه در یوتوب به عنوان محتوای unsponsored کودکان را مورد هدف قرار داده است. دموکراسی دیجیتال ثبت CDD در حال بررسی شکایات شهرورندان عمومی و کمپین های کودکان در شرکت های بازرگانی CCFC که از طریق تبلیغات به فروش می رسد در حال پیگیری است. فیلم ها در سراسر جهان مشاهده شده و اشاره کرد در حالی که اقدامات FTC به طور مستقیم قادر به تاثیر قانون و ممنوعیت جلوگیری از این تبلیغات را ندارد و لازم به ذکر است CCFC و CDD قبلا در مورد شیوه های بازریابی متمرکز بر کودک و نوجوانان به FTC شکایت های متعددی مطرح شده است.