واقعیت مجازی بیشترین کسب درآمد

موسسه IDC در گزارشی اعلام کرد رقم 502 میلیارد دلار سال 2016 تا سال 2020 به رشد 181 درصدی خواهد رسید. بر این اساس تا دو سال آینده، بخش انترتیمنت با 84 درصد بیشترین مصرف ابزار واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را به خود اختصاص خواهد داد.  

توسعه بازیهای مجازی در روی گوشی های هوشمند و با داشتن قیامت های مناسب و قابل دسترس بودن در سراسر دنیا و همینطور ساخت فیلم های تخیلی که بیشترین طرفدار را دارد و با توجه به اینکه این فیلم ها برگرفته از ایده های آینده است سبب کسب درآمد میلیاردی را شامل خواهد شد. لازم به ذکر است که گفته شود در عرصه فناوری بخش آموزش 74 درصد، بخش مدیا 63 درصد، بخش پزشکی 60 درصد، بخش هنر 52 درصد و بخش املاک 51 در صد را شامل خواهد شد.