نزول رتبه گوگل برای وب سایت هایی که از تبلیغات آزاردهنده و POPUP استفاده می کنند

شرکت گوگل اعلام کرده که در نتایج جستجوی خود، رتبه‌‌ی وب‌سایت‌هایی که از تبلیغات آزاردهنده و پاپ آپ‌ استفاده می‌کنند از سایر وب‌سایت‌ها پایین‌تر قرار خواهد داد.

 این سیاست در نسخه‌ی موبایل وب‌سایت‌ها به کار گرفته شده و فقط در مواردی اعمال می‌شود که تبلیغات بخش بزرگ یا کل صفحه را اشغال کرده و در واقع کل محتوا را غیرقابل استفاده می‌کنند. همچنین باید به وب‌سایت‌هایی اشاره کرد که سعی دارند تبلیغات خود را بخشی از محتوای اصلی نمایش دهند.البته این موضوع برای تمام پنجره‌ها صادق نیست، برای مثال بنرهایی که می‌توان آن‌ها را به راحتی بست در کنار تایید سن و سال کاربر و باکس‌های مخصوص لاگین از این قاعده مستثنی خواهند بود.